از ما بپرسید

فرم تماس سریع

    _

    آیا شما سوالی دارید؟

    برای تماس با ما راحت باشید
    لطفا سوالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ شما را پیدا نکردید، لطفا به سؤال خود پاسخ دهید، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

    سوالات متداول

    سوالات پرتکرار مشتریان
    اسباب کشی یا اثاث کشی چیست ؟

    اثاث کشی یا جابجایی وسایل و لوازم منزل و اثاثیه منزل از مکانی که در آن بودید به مکان جدید یا اداره جدید را شامل می شود . بهتر است یک سری عوامل رعایت شود که میشود به تغییر آدرس در ادراه یا ثبت احوال نیز و شماره تلفن ها اشاره کرد .

    چه جوری چطور یا چگونه اسباب کشی یا اثاث کشی کنیم ؟

    در اسباب کشی باید تمام مراحل به ترتیب و منظم انجام شود اگر مرحله ای را فراموش کنیم یا از یاد ببریم در پروسه اسباب کشی قطعا به مشکل میخوریم میتوانیم از روش های مختلفی شروع کنیم برای مثال می تونیم یادداشت برداری کنیم و مرحله ای جلو برویم میتوانیم با یک شرکت حمل و نقل مطمئن و معتبر و متخصص مانند اریو بار تماس بگیریم تا تمام مراحل اسباب کشی رو برامون به راحتی هر چه تمام تر انجام بدن و ما فقط چایمون رو بخوریم بهشون نگاه کنیم اونا پرسنلی دارن که دوره دیدند و آموزش های کامل باربری رو دیدند .

    برای اسباب کشی یا اثاث کشی ازکجا شروع کنیم ؟

    اولین مرحله اثاث کشی یا اثاث کشی یادداشت برداری از کارهایی که میخواهیم انجام دهیم است و اولین کاری که باید از لحاظ بدنی انجام شود کم کردن لوازمی است که مدت زیادی از استفاده نکردن آن ها گذشته است این کار باعث حداقل سازی لوازم و کم کردن خیلی از لوازم و اثاث میشود .

    چه ساعاتی ، چه زمانی برای اسباب کشی یا اثاث کشی خوبه ؟

    اثاث کشی میتواند در هر ساعت از شبانه روز انجام شود ولی خوب بهتر است به بعضی از نکات هم توجه شود مثلا روشنایی هوا برای حمل بار گارگران و راحتی همسایه ها در صورتی که یکی از مکان های مبدا یا مقصد اسکان  آپارتمان باشند چون اثاث کشی بالاخره سر و صدا تولید می کند و باعث از بین رفتن آرامش همسایه ها در شب می شود در هر ساعتی از روشنایی هوا اثاث کشی امکان دارد ولی ما توصیه می کنیم در ساعات اولیه صبح تقریبا ساعت های بین ۹ تا ۱۲ بهترین تایم برای اثاث کشی می باشد. باربری آریا بصورت ۲۴ساعته آماده سرویس دهی و پاسخگویی و مشاوره و رزرو خودرو به کلیه همشریان گرامی می باشد .

    چه روزی یا روزهایی در هفته برای اسباب کشی یا اثاث کشی خوب است یا خوبه ؟

    معمولا مردم به علت اشتغال در شرکت یا اردارات یا موسسه های مختلف امر اسباب کشی را به انتهای هفته یعنی همان روزای تعطیل کاری موکول میکنند . شرکت ما به شما توصیه میکند که اسباب کشی خود را در اواسط هفته انجام دهید تا از خلوت بودن جاده تا باربری های حمل و نقل بهره کافی را ببرید .

    چگونه بعد از اسباب کشی وسایل خانه را سریع بچینم؟

    اولین کار بعد از ورود به مکان جدید و اسباب کشی پیدا کردن جای مناسب برای وسایل و اثاثیه بزرگ مانند یخچال و مبلمان و لباسشویی است تا جلوی دست ما باز شود و بتونیم لوازم را بهتر بچینیم سپس کارتن های کوچک را در ادامه روز و برگشت از سر کار باز کنید و کارتن های بزرگ تر و اسباب انباری را در روزهای تعطیل باز کنیم چون زمان بیشتری را می گیرند .

    از کجا کارتن اسباب کشی یا اثاث کشی بخرم ؟

    کارتن های اسباب کشی را سایت های باربری هم در اختیار شما قرار می دهند که تقریبا قیمت بالاتری برای شما آب میخورد ما به شما توصیه می کنیم به سایت های خرید کارتن مراجعه کنید تا با قیمت کمتری کارتن های مورد استفاده خود را پیدا کنید ، شرکت در نظر دارد تا هزینه ها برای شما تا جای ممکن کاهش پیدا کند .

    فرق باربری و اتوبار چیست ؟

    اتوبار به شرکتی که حمل و نقل زمینی انجام می دهد و باربری شرکت حمل و نقل هوایی زمینی ولی امروزه با اتوبار به حمل بار منزل منتهی می شود ولی باربری حمل کلیه ی لوازم و کالاها را نیز برای شما انجام می دهد .

    بیمه باربری چیست و چه باربری میتواند بار را بیمه کند ؟

    بیمه باربری فقط برای بارهای بین شهری امکان پذیر است و همه ی باربری های دارای مجوز قادر به صادر کردن این بیمه نیستند فقطباربری هایی که دارای مجوز بین شهری هستند می توانند این بیمه را صادر کنند.

    کارگر باربری با کاگر معمولی چه فرقی دارد ؟

    کارگر باربری مجرب و کار آزموده و متخصص کار در باربری است و تخصص آن فقط در حوزه حمل و نقل و اسباب کشی است و با سال ها تجربه در حوزه حمل و نقل از فیزیک بدنی مناسب بر خوردار هستند .